fredag 8 augusti 2008

OS invigt!

OK. Så var då spektaklet över. Ja jag menar ju givetvis OS-invigningen. Något jag inte sett en hel sedan.....ja kan det vara OS 1992 kanske? Det är helt enkelt för tråkigt. Det blir alldeles för präktigt och för mycket vinkande för min smak. Jag brukar hänge mig åt idrottnadet istället. Varje OS upptäcker man en ny idrott som är TV-mässig och riktigt kul att titta på. Hoppas man gör det i år också.

Kort sammanfattning om vad jag tror:

Svenska medaljer: 5. FörHOPPningsvis ett guld.
Största besvikelse: Ja att svara svenska fotbollsdamerna nu är ju som att sparka in en öppen dörr. Jag väljer att svara tennissvenskarna som fått en ruggig lottning.
Största positiva överraskning: Kennedy Katende Boxning.
Den som alltid levererar: Fredrik Lööf Segling
Hypad som aldrig levererar: Anna-Karin Kammerling
Vad jag ser fram emot mest: Herrbasketen.
Vad jag ser fram emot minst: Gång.

Inga kommentarer: